Tarne & tagastus
Meil on tasuta tarne ostudele üle 20 eur. Toodete tagastus on tasuta.
Tarne pakiautimaati ja tingimused
1. Telli toode ja vali tarnemeetod: Omniva või DPD pakiautomaat
2. Sulle tuleb tellimuse kinnituskiri koos saadetise jälgimise lingiga.
3. Saadame paki teele reeglina kas samal või juba järgmisel päeval enne kl 14.00.
4. Kui olete saanud pakiautomaadi koodi, siis on pakk kohal – võite sellele kohe järele minna.
Tellimine OMNIVA, DPD või SmartPOSTI pakiautomaati
|
Tellimuse täitmine samal päeval |
|
|---|---|
|
Pakendame ja saadame tellimuse samal päeval kui tellimus on tehtud enne kella 14:00 |
|
|
Kampaaniaperioodil võib tellimuse täitmine toimuda järgmisel või ülejärgmisel päeval. |
|
|
Kõik tellimused, mis on üle 20 EUR on tasuta. |
|
|
Tellimuse täitmine järgmisel päeval ja nädalavahetusel |
|
|---|---|
|
Pakendame ja saadame tellimuse järgmisel päeval kui tellimus on tehtud peale kella 14:00. Nädalavahetusel tehtud tellimused saadame välja esmaspäeval. |
|
|
Kampaaniaperioodil võib tellimuse täitmine toimuda järgmisel või ülejärgmisel päeval. |
|
|
Kõik tellimused, mis on üle 20 EUR on tasuta. |
|
Püüame täita kõik tellimused võimalikult kiiresti ja korrektselt, et saaksid oma Lotos Pharma toidulisandid ja vitamiinid kiiresti kätte.
Tagastus OMNIVA, DPD või SmartPOSTI pakiautomaadi kaudu
|
Tagastus Omniva pakiautomaadi kaudu |
|
|---|---|
|
Tagastage pakk ükskõik millisesse OMNIVA postipaki automaati kasutades sama koodi |
|
Tagastus DPD pakiautomaadi kaudu |
|
|---|---|
|
Tagastage pakk ükskõik millisesse DPD postipaki automaati kasutades sama koodi |
Tagastamine ja pretensioonid
Soovime, et jääksite oma ostuga rahule. Kui aga tekib probleeme, anname endast parima, et olukord kiiresti ja korrektselt lahendada.
14 päeva taganemisõigus
Pärast kauba kättesaamist on Teil õigus 14 päeva jooksul tellimusest taganeda. Selleks palume saata vastavasisuline kiri aadressile info@lotos-pharma.ee, viidates oma tellimusele.
Tagastatav toode peab olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis, vastavalt toidulisanditele kehtivatele hügieeni- ja ohutusnõuetele.
Nõuetele mittevastav toode
Kui saadud toode on vigane, vale või saanud kahjustada transpordi käigus, palume sellest koheselt teada anda aadressil info@lotos-pharma.ee.
Sellisel juhul vahetame toote välja või tagastame ostusumma ning katame kõik sellega seotud kulud, sealhulgas saatmiskulud.
Kui pakend on transpordi käigus kahjustada saanud, palume sellest teavitada kohe pärast kauba kättesaamist. Võimalusel palume teha kahjustatud pakendist foto mobiiltelefoniga ja saata see meile.
Raha tagastamine
Ostusumma tagastatakse samale arvelduskontole, millelt makse tehti, hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest ja ülevaatamisest.
Kauba tagastamine
Eestis saab toote tagastada sama uksekoodiga, millega see kätte saadi – kas OMNIVA, DPD või SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu.
Täiendava teabe saamiseks palume võtta ühendust Lotos Pharmaga .
Mida on hea teada?
Iga tellimuse kinnituskirjas on olemas pakendi jälgimise link, mille kaudu saab jälgida, kus Teie pakk parasjagu asub. Kampaaniate ja kiiremate perioodide ajal võivad tarned veidi viibida, kuid üldjuhul saadame kõik tellimused välja võimalikult kiiresti.
Läti riiklikel pühadel pakendamist ja paki väljasaatmist ei toimu, kuna meie tehas asub Läti Vabariigis, Marupes. Samuti ei toimu pakendite väljastamist nädalavahetustel.
Meie e-pood on aga avatud 24/7 – tellimusi saab esitada ka riiklikel pühadel.







