Tarne & tagastus
Meil on tasuta tarne ostudele üle 20 eur. Toodete tagastus on tasuta.
Tarne pakiautimaati ja tingimused
1. Telli toode ja vali tarnemeetod: Omniva või DPD pakiautomaat
2. Sulle tuleb tellimuse kinnituskiri koos saadetise jälgimise lingiga.
3. Saadame paki teele reeglina kas samal või juba järgmisel päeval enne kl 14.00.
4. Kui olete saanud pakiautomaadi koodi, siis on pakk kohal – võite sellele kohe järele minna.
Tellimine pakiautomaati OMNIVA või DPD kaudu
|
Tellimuse täitmine samal päeval |
|
|---|---|
|
Pakendame ja saadame tellimuse samal päeval kui tellimus on tehtud enne kella 14:00 |
|
|
Kampaaniaperioodil võib tellimuse täimine lükkuda järgmisele päevale |
|
|
Kõik tellimused, mis on üle 20 EUR on tasuta. |
|
|
Tellimuse täitmine järgmisel päeval ja nädalavahetusel |
|
|---|---|
|
Pakendame ja saadame tellimuse samal päeval kui tellimus on tehtud peale kella 14:00. Nädalavahetusel tehtud tellimused saadame välja esmaspäeva. |
|
|
Kampaaniaperioodil võib tellimuse täimine lükkuda järgmisele või ülejärgmisele päevale |
|
|
Kõik tellimused, mis on üle 20 EUR on tasuta. |
|
Püüame täita kõik tellimused võimalikult kiiresti ja korrektselt, et saaksid oma Lotos Pharma toidulisandid ja vitamiinid kiiresti kätte.
Tagastus OMNIVA või DPD kaudu
|
Tagastus Omniva pakiautomaadi kaudu |
|
|---|---|
|
Tagastage pakk ükskõik millisesse OMNIVA postipaki automaati kasutades sama koodi |
|
Tagastus DPD pakiautomaadi kaudu |
|
|---|---|
|
Tagastage pakk ükskõik millisesse DPD postipaki automaati kasutades sama koodi |
Tagastamine ja pretensioonid
Soovime, et jääksite oma ostuga rahule. Kui aga tekib probleeme, anname endast parima, et olukord kiiresti ja korrektselt lahendada.
14 päeva taganemisõigus
Pärast kauba kättesaamist on Teil õigus 14 päeva jooksul tellimusest taganeda. Selleks palume saata vastavasisuline kiri aadressile info@lotos-pharma.ee, viidates oma tellimusele.
Tagastatav toode peab olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis, vastavalt toidulisanditele kehtivatele hügieeni- ja ohutusnõuetele.
Nõuetele mittevastav toode
Kui saadud toode on vigane, vale või saanud kahjustada transpordi käigus, palume sellest koheselt teada anda aadressil info@lotos-pharma.ee või telefonil +372 5340 2585.
Sellisel juhul vahetame toote välja või tagastame ostusumma ning katame kõik sellega seotud kulud, sealhulgas saatmiskulud.
Kui pakend on saanud kahjustada transpordi käigus, palume sellest teavitada kohe pärast kauba kättesaamist ning võimalusel teha pilt mobiiltelefoniga ning pilt meile saata.
Raha tagastamine
Ostusumma tagastatakse samale arvelduskontole, millelt makse tehti, hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest ja ülevaatamisest.
Kauba tagastamine
Eestis saab toote tagastada sama uksekoodiga, millega see kätte saadi – kas OMNIVA või DPD pakiautomaadi kaudu.
Täiendava teabe saamiseks palume võtta ühendust klienditeenindusega.
Mida on hea teada?
Iga tellimuse kinnituskirjas on olemas pakendi jälgimise link, mille kaudu saab jälgida, kus Teie pakk parasjagu asub. Kampaaniate ja kiiremate perioodide ajal võivad tarned veidi viibida, kuid üldjuhul saadame kõik tellimused välja võimalikult kiiresti.
Läti riiklikel pühadel pakendamist ja paki väljasaatmist ei toimu, kuna meie tehas asub Läti Vabariigis, Marupes. Samuti ei toimu pakendite väljastamist nädalavahetustel.
Meie e-pood on aga avatud 24/7 – tellimusi saab esitada ka riiklikel pühadel.





